יחידת לימוד של 3 נושאים, ובכל אחד מהם 3-7 מפגשים.
כוללת סיפורים, דפים ושאלונים למילוי ע"י התלמידים ועוד.
הקדמה למורהתפקודים ניהוליים – רקע תיאורטיחלק ראשון – ניהול זמןהצגת המטרותמפגשים עם התלמידים: - פתיחה - פעילות 1- שמש אסוציאציות - פעילות 2- הצבת מטרות בתחומים שונים בחיים - פעילות 3 – "הדברים החשובים בחיים"- קטע קריאה ודף פעילות - פעילות 4- תכנון זמן - פעילות 5- קביעת סדרי עדיפויות - פעילות 6- כלים לניבול זמן - פעילות 7- מאפיינים אישיים בניהול זמן - פעילויות סיכום
חלק שני – חוכמת ההיבחנותהצגת המטרותהקדמה למורהמפגשים עם התלמידים: פתיחה אסטרטגיות התארגנות לקראת מבחן אסטרטגיות התנהלות בזמן מבחן אסטרטגיות הערכה עצמית לאחר המבחן סיכום
חלק שלישי – אסטרטגיות למידה/מיומנויות למידה – מהן?חלק רביעי – אסטרטגיות זיכרוןהצגת המטרותהקדמה למורה – ידע תיאורטימפגשים עם התלמידים: פעילות 1- היכרות אישית עם הזיכרון הקניית תהליך הזכירה אחסון מידע פעילות 2 –העלאת הצורך בארגון – תרגיל התנסותי דיון - חשיבות השינון שיטות לשליפת מידע מהזיכרון פעילות 3- תרגיל התנסותי: היכר לעומת היזכרות סיכום – כרטיסיית ניווט = איך להצליח במבחן
קרדיט: לא ידוע! נשמח לדעת מי היוצר, כתבו לנו בתגובות.
נאסף מתוך הקבוצה של מרי ג'רבי, כלים ואסטרטגיות למידה. דרייב הקבוצה.
Comments