מטרות לימודיות:
להתנסות בבעיות עם פתרונות רב-שלביים.
לתרגל שימוש בכפל בכדי לספור את מספר הפריטים במערך מלבני.
ללמוד לעבור מהמכפלה אל הגורמים שלה.
לפתח את ההבנה מדוע זוגות שונים של גורמים יכולים ליצור את אותה המכפלה.
התלמיד ידע להציג תרגיל כפל או תרגיל חילוק בעזרת אמצעי המחשה. - התלמיד ידע להציג תרגיל כפל בעזרת אמצעי המחשה.
קישור למערך שיעור - https://www.matific.com/api/v2/episodes/generate-lesson-plan-pdf/?id=abc1950f-60cb-4efc-b31d-a71ae6dc713a&locale=isr-he
קישור לפעילות - https://www.matific.com/isr/he/home/maths/episode/stick-around/
Kommentare