בעקבות המצב - לתלמידי כיתה ח'
איך את/ה מרגיש/ה לאחרונה? האם יש משהו שהשתנה באופן שבו את/ה חש/ה או מרגיש/ה?
האם את/ה חש/ה שינוי במצב הרוח או ברמת האנרגיה שלך לאחרונה?
האם קשה לך יותר או פחות מבעבר להירדם בלילה?
האם את/ה מרגיש/ה חרדה, עצב או כעס יותר מבדרך כלל?
מהם הדברים שעוזרים לך להרגע או להרגיש טוב יותר כאשר את/ה חש/ה מתח או עצב?
האם יש פעילות מסוימת שעוזרת לך להירגע כשאת/ה מרגיש/ה לחוץ?
מי הם האנשים שאת/ה יכול/ה לפנות אליהם כשצריך תמיכה?
מהם הדברים שגורמים לך לחייך ולשמוח גם בימים קשים?
האם יש משהו שאת/ה מתגעגע/ת אליו או שהיית רוצה שיחזור להיות כמו שהיה לפני תקופת המלחמה?
האם יש פעילויות או מקומות שהיית רגיל/ה ללכת אליהם וכעת לא יכול/ה?
האם יש אנשים קרובים שאת/ה מתגעגע/ת אליהם?
אילו היבטים בשגרה היומיומית שלך השתנו ואת/ה מתגעגע/ת למה שהיה קודם?
אילו דברים חיוביים את/ה מוצא/ת בימים אלו, למרות המצב?
האם למדת דברים חדשים על עצמך שלא ידעת קודם?
מהם הדברים שעדיין נותנים לך שמחה ותקווה?
האם המצב חיזק קשרים מסוימים עבורך? עם מי?
מה מעניק לך כוח או תקווה בימים אלו? מהם הדברים שעוזרים לך להתמודד?
מה עוזר לך להישאר חיובי/ת ובעל/ת מוטיבציה?
מהם המטרות והשאיפות שלך לעתיד שעוזרות לך להתמודד עם המצב הנוכחי?
מה את/ה עושה כדי לסייע ולתמוך באחרים בתקופה זו?
האם יש משהו שהיית רוצה לשתף אותי לגבי איך את/ה מרגיש/ה לאחרונה?
אילו רגשות עיקריים את/ה חווה בימים אלו?
האם יש משהו שדואג לך או מטריד אותך במיוחד?
מה את/ה חושב/ת שיכול לעזור לך להרגיש טוב יותר emotionally?
מה לדעתך יכול לעזור לך ולחבריך לכיתה להרגיש טוב יותר בימים אלו?
אילו פעילויות כיתתיות יכולות לשפר את מצב הרוח שלכם?
מה אנחנו כמורים יכולים לעשות כדי לעזור לכם להתמודד טוב יותר?
איזה תמיכה היית רוצה לקבל ממשפחה, חברים או מהקהילה?
קרדיט: קלוד
תמונה: בינג
Comments