פתיחה:
חיבור לידע קודם, הצגת מושגים שקשורים לנושא.
אפשר להציג את ההדמיה במליאה כדי להסביר כיצד להפעיל ואיך להגיע אל פונקציות תפעול נוספות.
מהלך:
כל קבוצה חוקרת את ההדמיה.
[קישור] [אפשר לקחת מאתר PHET, מטח,learn.concord.org/ , spongelab.com ...גיאוגברה]
הנחיות לתלמידים -
חקרו את ההדמיה [קישור].
בדקו מצבים שונים, תנאים שונים. נסו להשהות את ההדמיה, ולהריץ אותה בקצב שונה.
צלמו מסך מדי פעם, הדביקו את התמונה במצגת של קבוצתכם, וכתבו משפט הסבר - מה רואים? מה ההסבר למצב הזה?
שאלות מלוות במהלך החקירה או בסיומה:
חידון, שאלון מלווה, רשימת שאלות AI בנושא
שאלות ניבוי, תכנון ניסוי, מה משפיע
סיכום:
הרכבת תרשים זרימה:
בכיתה - קבוצה: כל תלמיד מקבל מושג על כרטיס, ומוצא איך להתחבר אל מושגים של חברים אחרים. על פלקט - מציירים חיצים ומוסיפים מילות קישור.
מרחוק - מכינים מראש לוח לבן עם המושגים מפוזרים. התלמידים מציבים במיקומים, מותחים חיצים ומוסיפים מילות קישור לחיצים.
סרטוני עזרה:
[איך ליצור פדלט מפת מושגים?] [איך ליצור מפת מושגים בלוח הלבן של קנבה?] [לוח שיתופי במירו] [איך ליצור צילום מסך?]
Comentarios