פתיחה: (5 ד)
במליאה - הצגת הנושא, חיבור לידע קודם. הצגת מושגי מפתח.
קישור לסרטון, מצגת, ידיעה חדשותית
הצפת שאלות שונות, בצ'אט, מסמך משותף או שכל אחד יכתוב אצלו.
מהלך: (30 ד)
חלוקת תפקידים בקבוצות:
חוקר - תפקידך לאתר מידע בנושא **** בספר הלימוד וברשת: ויקיפדיה, אאוריקה, חיפוש גוגל, AI, אתרי חדשות מהימנים. אתה מזהה מידע מעניין רלוונטי לנושא ומעדכן את חברי הקבוצה.
הכותב - תפקידך לכתוב במסמך משותף את הנקודות החשובות בסגנון של כתבה עיתונאית.
המבקר - תפקידך לבדוק את העבודה תוך כדי היווצרותה, ולוודא שהקבוצה מתקדמת לקראת התוצר הרצוי לפי המחוון.
[מחוון]
סיכום: (10 ד)
במליאה, מציגים את הכתבות העיתונאיות.
אפשר לרכז בעיתון משותף, בתערוכה או להקליט לפודקאסט.
הערכה - ניתן לתת ציון לעבודות התלמידים ביחס למחוון.
סרטוני עזרה:
[איך לכתוב במסמך שיתופי?] [איך להנחות תלמידים לעבוד במסמך שיתופי?]
Comments