top of page

תבנית - עיתונאים

פתיחה: (5 ד)

במליאה - הצגת הנושא, חיבור לידע קודם. הצגת מושגי מפתח.

קישור לסרטון, מצגת, ידיעה חדשותית

הצפת שאלות שונות, בצ'אט, מסמך משותף או שכל אחד יכתוב אצלו.

 

מהלך: (30 ד)

חלוקת תפקידים בקבוצות:


  1. חוקר - תפקידך לאתר מידע בנושא **** בספר הלימוד וברשת: ויקיפדיה, אאוריקה, חיפוש גוגל, AI, אתרי חדשות מהימנים. אתה מזהה מידע מעניין רלוונטי לנושא ומעדכן את חברי הקבוצה.

  2. הכותב - תפקידך לכתוב במסמך משותף את הנקודות החשובות בסגנון של כתבה עיתונאית.

  3. המבקר - תפקידך לבדוק את העבודה תוך כדי היווצרותה, ולוודא שהקבוצה מתקדמת לקראת התוצר הרצוי לפי המחוון.

[מחוון]

 

סיכום: (10 ד)

במליאה, מציגים את הכתבות העיתונאיות.

אפשר לרכז בעיתון משותף, בתערוכה או להקליט לפודקאסט.


הערכה - ניתן לתת ציון לעבודות התלמידים ביחס למחוון.


 

סרטוני עזרה:

[איך לכתוב במסמך שיתופי?] [איך להנחות תלמידים לעבוד במסמך שיתופי?]

7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

תבנית - תחנות - שפה

משך: 90 דקות. מבוסס על עקרון ארגון למידה שנקרא גם עלמא, איתי-לידי-במרחב, א תחילה, עוצמה. פתיחה: במליאה: הצגה קצרה של משימות העבודה בכל...

תבנית - מתחילים משאלות

פתיחה: (5 ד) במליאה - חיבור לידע קודם, הקשר. הגדרת יחידת התוכן: פרק בספר, קטע מידע. מהלך: (30 ד) כל קבוצה או בזוגות או כל יחיד - עליכם...

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page