top of page

3.12 יום הזכויות לאנשים עם מוגבלויות



את יום הזכויות לאנשים עם מוגבלויות הפכתי לשבוע שלם. בגלל שהתלמידים שלי בבית ספר לחינוך מיוחד חשוב לי לנצל את היום הזה ושהם ידברו על עצמם ואיך הם יכולים לסנגר על האתגרים שלהם.

שיעור ראשון- מהי מוגבלות?

הראיתי לתלמידים תמונה של בז'ה נבבה- אצן עיוור. שאלתי אותם מה הם יכולים לדעת עליו מהתמונה. כתבנו על הלוח אילו דברים הוא יכול לעשות ואילו דברים הוא לא יכול. לאחר מכן הראתי להם ראיון עם בז'ה נבבה: https://www.youtube.com/watch?v=xlNJ2pJDd_E


אחרי תיווך ודיון על הסרטון דיברנו על המושג "מוגבלות"- מה המושג הזה אומר? התלמידים אמרו את סוגי המוגבלות שהם מכירים ודיברנו על כך שלא כל לקות היא ויזואלית ורואים אותה. ערכנו מיון בין לקות שרואים ללקות שלא רואים. לסיום, חזרנו לבז'ה ובדקנו האם מה שחשבנו שהוא לא יכול לעשות הוא באמת לא יכול? ראינו שהרבה דברים שחשבנו שהוא לא יכול לעשות הוא כן יכול. לפעמים עם עזרים או עזרה אבל הוא בהחלט מסוגל להיות עצמאי גם אם הוא לא רואה.

שיעור שני- האתגר שלי

ויש גם שיעור שלישי בסדרה. פירוט - בפוסט של מור





קרדיט - פשוט למשחק, מור קנדי.

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentarios

Obtuvo 0 de 5 estrellas.
Aún no hay calificaciones

Agrega una calificación
bottom of page